....خبر بد....























دنیای دیوانه ی دیوانه....

گم شدن در گم شدن دین من است...نیستی در هست آیین من است....:)

 ....موهامو میبافم جدیدا....:-راضی

+
....مرحله دوم اردوی تیم ملی دعوت شدم.....
خیلی سخته....خیلی دلتنگی حس سختیه......خیلی.....  نمیدونم چیکارش کنم
ولی بازم خداروشکر....
+
تو این هیروویری دارم میرم تهران واسه عروسی دخترخالم..... \:D/ <:-P
اصلنم مهم نیس که شنبه امتحان ترم هندسه دارم!!!!!! :-"
+
.... :-نگران....
دیدی یه وقتایی انقد یه خبر بده که نمیخوای به کسی که باید بدونه بگی؟!الان از اون موقع هاس....چیکار کنم....
 


نظرات شما عزیزان:

م.پـــ
ساعت13:01---4 دی 1393
تبریــــــــــــــــــــــک ))))))
پاسخ: .....:(.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:,ساعت 21:28 توسط زینب| |

قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت